Pazar, Ağustos 25, 2013

yaz playlisti.

Sona her geldiğinde şöyle bir dönüp arkasına bakıyor ya insan...

Bomboş geçirdiğim bir yaz tatilinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Bu zaman diliminde hiçbir şey yapmıyorken de bunları dinliyordum:  -sıralama rastgeledir-

Bu şarkı bana iTunes'un hediyesi olmuştu. Şöyle ki, bu sene bi ara iTunes'un haftanın single'ı kampanyası olmuştu. Bir kaç ay önce bitti sanırım. Her hafta bir single'ı bedava veriyorlardı ve albümün de reklamını yapıyorlardı. Evet, beleşi gördüm ve kondum. Mutluyum.

Clara C! Bu kızın şarkılarını çok seviyorum. Öyle kendine has ki, coverlarında bile farkediliyor tarzı. Müzik videoları da bi ayrı güzel oluyor. Cidden emek var işinde.

Yeni rastladığım bir cover grubu. Sevdim ben tarzlarını.

Carrie Hope Fletcher! Sesine doyamıyorum bu kızın. Sefiller müzikalinde de Eponine'i oynuyor kendisi.


Bu grup da bana iTunes'un hediyesi sayılır. Amsterdam single'larını vermişti iTunes, ki kendisi ayrıca zil sesimdir. Daha sonra albümlerini dinleyip şarkıların yarısını replay'e aldığım doğrudur.


Yılların McFLY aşkı çok belli etmesem de bitmez bende. Eski şarkılarını döner döner dinlerim. Elde değil, her konserde daha da güzelleşiyor sanki o şarkılar. Danny Jones!
 

Bunu piyanoda öğrenmeye çalışırken bayağı dinledim. Boyce Avenue. Duymadıysanız muhtemelen YouTube tabanlı bir grup olduğundandır. Covarları da kendi şarkıları da çok dinlenesi.


He he... Sinema salonu boşalırken beni olduğum yere çivileyen o video kolajın altındaki müzik. Dinledim durdum filmden beri. Soundtrack diyip geçmeyin, hatırlattıkları yeter. Her dinlediğimde mutlu ediyor resmen. Güzel de hani.



the Vamps! McFLY'ın ön grubu olarak iliştiler gözüme. Daha ilerde ne olacakları belli değil gibi dursa da sağlamlar gibi geldi gözüme. Sevdim ben bu şarkıyı. Darısı albümlerinin başına.

Hiç yorum yok: