Perşembe, Ağustos 15, 2013

arşiv.

Biriktirmeyi seven biriyim. Kolay kolay kıyamam öyle atmaya, silmeye. Ama bu huy tembellikle, dağınıklıkla hiç gitmiyor be arkadaşım!

Sinir krizi geçirmek üzereyim şu an!
Aklımda bir fotoğraf var. Ama bilgisayarın hangi karanlık köşesindeyse artık, bulamıyorum. Fiziksel olarak hissedebiliyorum sinirimi. Kafam çatlamak üzere gibi ve çığlık atmak istiyorum! Kaç saattir arıyorum ya!

Keşke her şeyimi iTunes kitaplığım kadar düzenli tutabilsem. Hadi geçtim her şeyi, bari bazı şeyler olsun.

Ayıklanacak o fotoğraf arşivi!!!

Bir daha da bu kadar dağınık fotoğraf biriktirirsem! (yani biriktimemeye çalışmam lazım olabilir... büyük konuşmamam gerek aslında.)


Bir diğer konu ise...

Laptop'um çöktü. Aslında sorununu tam olarak bilmiyorum çökme midir nedir ama normal işlemiyor işte. Açılmıyor bir türlü. (anti-virüsüm bile var oysa ki *^*) Neyse servise gidince ortaya çıkar karın ağrısı her neyse ama benim değinmek istediğim nokta başka; nasıl deliye döndüm günlerdir, içindeki her şey gitti diye!

Siz siz olun, benim gibi biriktirmeyi seviyorsanız yedeklemeyi kesinlikle ihmal etmeyin.
Ben sevdiğim dizileri online izlemem, arşivlerim. Hatta bazen çok sevmediklerimi bile. Arşivin bana verdiği haz bambaşka, nedense...

Neyse en son ben bir kaç gündür yine çıldırıyordum ki, ya her şeyim silinirse diye, taa aylar önce yapmam gerekeni yaptım; harici harddisk aldım. 1TB. Onu seviyorum. ♥
Aslında 250 GB'lık bir külüstürüm vardı ama bilgisayardaki verileri yedeklemeye çalışırken bilgisayar onu görmüyordu ve boş bir DVD yerleştirmemi istiyordu. DVD! Plastik materyalden bir havuz oluşturmak istermiyim acaba odamda? Kaç DVDye sığdırayım ben onları?! Öhm... işte çıldırmamın kaynağını bulduk.

Artık herkes güvende olduğuna göre laptop servise gidebilir. Nihayet!

Hiç yorum yok: