Pazartesi, Temmuz 29, 2013

update.

Bomboş geçiriyorum tatili. yayyy~


Araya ramazan girdi ya, ondan. (bahaneler bahaneler...)

Aslında kendime bir kaç küçük hedef koyayım demiştim ama hepimiz biliyoruz ki bir süre sonra ya unuttum ya da üşendim. 

bir amacım yok, sadece blogda Toothless gifi istedim.

Koyduğum hedeflerden biri de, her gün en az bir fotoğraf çekmekti. Öylesine değil ama güzel bir şeyler; yayınlamak, çıktısını almak isteyeceğim tarzda. Yaklaşık bi 10 gün kadar sürdürebildim sanırım. Arada 1 gün fire verdim. Ve dün birden bire dank etti... "ben 2 gündür hiç fotoğraf çekmedim kiiii" neeeyy!
Ramazan hali, iş güç olmayınca insanın gecesi gündüzüne giriyor. Uyumuşum, unutmuşum, 2 gün sonra farkediyorum...

Eh, film bi kere kopunca da saldım gitti tabi.

Belki bunun bir blog versiyonunu yapmayı deneyebilirim. 1 hafta falan denesem ben bunu... deniyim ben bunu ya...

Öhm, neyse söz vermiş gibi olmayayım da.

Boş vakitlerimi doldurmak için seçtiğim bir diğer aktivite ise çevirmenlik(manga) oldu. Heh-he. Bak bunu yapabilsem güzel olacak. Daha önce yapmıştım ufaktan ama üni.ye hazırlanıyordum falan, kaynadı gitti işte.
(Eskiler - Firefly nickini gördüklerinizi yaptım işte.)
Geçen aklıma geldi işte, çeviri yapsam yine, diye. Bu grubu buldum: Mabushi Majo
Başvurdum, kabul ettiler. Devam ettirebilirim inşallah, hadi bakalım.

Hergün çektiğim fotoğrafları biraz adam ettikten sonra topluca koyacağım inşallah.

gifler: vazgeçilmez kaynak tumblr'dan.

Hiç yorum yok: