Cuma, Mayıs 31, 2013

kişisel terapi alanı.

selam, naber?

Ben mi? Yine ödev yapmamaya uğraşıyorum işte n'olsun. Evet, evet, biliyorum, zor iş. Git bi diziye sar da ödev yapman gereken vakit aç 5-6 bölüm izle, sonra ne bileyim milyon kere izlediğin filmlerden sevdiğin sahnelere biraz bakın atlaya atlaya... ya bi dk bi sahne vardı... +'%&zfh!/(

Beni bekleyen 2 adam akıllı ödev varken dizi izleyerek sabahladım!


(Ebeveynlerimin blogumun adresini bilmemesi çok iyi bir şey. Benim annem eskiden günlüğümü okurdu ya. Yaşasın sanal ortam...)


hele bi de ödev yapmam gereken o sürede tumblr'da sürterken şunu gördüm ki...


...yalnız değilim. (tumblr hep bu cümleyi kurabilmek için var sanki.)

ödev yapmadım.
stresliyim.
vicdanım rahat bırakmıyor. (evet, pişmanlık.)
uykum var. (en kötüsünün bu olduğunu hepimiz biliyoruz.)

bitsin artık be! *yanlış şeye atarlandı*

Hiç yorum yok: