Pazar, Mayıs 19, 2013

IRON MAN 3



Oh la la~

Şimdi doğruya doğru, çizgi romanı okumuşluğum yok. Ama bu filmleri çok seviyorum. (Aslında genel olarak süper kahramanlı filmleri -niyeyse- sevdiğime kanaat getirdim.) Tabi Tony Stark karakterini bu kadar sevmemde Robert Downey Jr.'ın payı yadsınamaz.

Son filme 3 kere gittim, şimdilik. ^^" (2 kere dublajlı denk geldi, böhüü. Ya bildiğin çeviri hatası var.)

Arada filme yapılan yorumlara baktım. Bir kesim var -benim gibi- filmi çok beğenmiş defalarca gitmiş ya da gitmek istiyor. Ama bir kesim de var ki filmi yerin dibine sokuyor; yarısında çıktım filmden, paramı geri istiyorum falan diyor.

Bu ikinci kesimin derdi sanırım Mandarin'in filmde güzel işlenmiş olmaması. Tamam, ben de o kısımda biraz bi dudak bükmedim değil. Nasıl desem, yılın en zekice yazılmış senaryosu falan değil de filmin tamamını da batırmadı yani.

Tony'nin "hobisine" ve "oyuncaklarına" düşkünlüğü bu filmde tavan yapmıştı ve söylemeden edemeceğim, İŞTE BUNU SEVİYORUM!
Pepper'la ilişkisi, Avengers'dan sonraki ruh hali, çöküşü, takıntıları... Bu karakterin olgunlaşmasını izlemek hoşuma gidiyor, aşama aşama. Beğendim ben filmi.

Ve o zırhların perde arkasındaki ekip... Ayakta alkışlıyorum yani! Her yeni zırh teknolojisi beni benden alıyor. Bu tür şeyleri neden ve nasıl bu kadar aşırı sevdiğimi bilmiyorum ama BAYILIYORUM. Ürettikleri fikirler ve bu fikirlerin imkanlarını filmde kullanışları...

*SPOILER* ev bombalandığında ve Tony sular altında kalıp da enkaz üstüne yıkıldığında tam nasıl çıkacak ordan diye düşürken zırhın el kısmının ayrılması ve dönüp Tony'i elinden tutup çekerek oradan çıkarması... Ahh Jarvis! Beni benden aldın. "ohaaa" diye hayranlıkla iç geçirerek izledim sahneyi.

*SPOILER BİTTİ*

Filme gidecek olursanız, hele ki olur ya benim gibi severseniz, filmin sonunda kayan yazılardan sonrasını bekleyiniz. Tamam, belki küçük bir kısım, belki çoğu insan gereksiz buluyor o kadarcık şey için bütün o süre beklemeyi ama ben bekler, o sahneyi ağzım kulaklarımda izlerim arkadaşım. Naparsın fangirl'lük zor zanaat.

Hiç yorum yok: