Cumartesi, Mayıs 04, 2013

bi baktım öyle.

Her zaman heveslendiğim bir olay olarak bir gün düzenli blog tutmaya başlayacak mıyım acaba?
Hani böyle aklıma gelen konuları cidden üşenmeden, vakit ayırıp yazacağım türden.

Nasip. (üşendi)


Taslaklarda bekleyen bir photoshop ders anlatımım var. Önümüzdeki haftalarda onu eklerim inşallah.
Şöyle bi şeyi göstereceğim, bir çok fotoğraftan bir fotoğraf oluşmuş görünümü:

Pek bi olay değil aslında ama bunu yapmaya çalışırken işe yarar şeyler öğrendim. Geçen dönem bilgisayar dersinde hocanın vediği ödev üzerine sınıfça nasıl yapılacağını aradık günlerce. Öğrendikten sonra da en az 10 kişinin ödevini yaptım heralde, baya pekişti... Neyse işte internette aratınca çok kolay bulamadık ben de bi anlatayım dedim, kolay zaten.

Hala üniversitede okuduğum fikrine alışamamış olmakla birlikte ilk yılımın bitiyor olması beni hala şok ediyor. Vizeler bitti, vize haftası çoktan geçti aslında da bi tanesi sarkmıştı, ona da bugün girdik işte. Bakalım finallerde neler olacak.~ O değil de ödev var ya, napcaz?

IRON MAN 3 VİZYONA GİRDİ! oh, tamam, sakinim... gidemedim ya ilk gününden :(

Hiç yorum yok: