Salı, Nisan 09, 2013

Hayatımın hikayesi: since 1999.

Ödevleri son dakikaya bırakmak...
*evet, 1999, okula başladığım sene.

Yok ya heyecan yaratmayı seviyorum, böyle bi yetiştirme telaşı olmayınca güzel olmuyor hiç. (!)

Yine son dakikaya bu sefer 3 gol sığdırmaya çalışıyorum.
2 maket, 1 müze gezisi yazısı.

Bari yazmak kolay gelseydi. Tıkandım.

İstanbul Modern'i ve Arkeoloji Müzesini gezdim. Yapmam gereken: nasıl gezdiğimi anlatmak, bir eser seçip hakkında bilgi vermek ve neden o eseri seçtiğimi anlatmak. Ama o yazıya nasıl başlar, nasıl dolandırır da bitiririm... en ufak bir fikrim olsa çoktan yapmaya başlamıştım arkadaşım.

Maket1 - kule. Geçen hafta verilmesi gereken ama benim sinir krizine girdiğim için ders saatlerinde hala istanbul'da/evimde yatağımın içinde ağlıyor olduğumdan bu hafta -bir ihtimal- teslim edeceğim ödev. ( bir *** anlamıyorum bu dersten)

Maket2 - yeraltı kulesi. Ne olduğunu bilen bana da söylesin, Allah rızası için.

Ve şu yazıya girdiğim kilit kelimelerden ötürü es kaza biri bulduysa bu blogu bizim sınıftan, kim olduğuma kafa yormadan sayfayı hemen kapatsın. İç dökme alanı burası, hergün yüzümü gören insanların bulunmaması gereken bi yer, gerçekten. (biri bulur da anlarsa... yerin dibine geçerim heralde. neler yazıyorum olum ben buraya.)

Sabah ezanı okunuyor. Halledebildiğim tek şey Maket2. Yaptığım şeyin içeriğini ben de anlamış değilim, sormayın.

Ben kendimi daha fazla açık etmeden kaçayım.

Hiç yorum yok: