Cumartesi, Şubat 16, 2013

1 - 2 sene sonra bunları hala umursuyor olacak mıyım acaba?

Üniversitedeki 1. yarıyılımda resmen çuvalladım. Batırdım. Beceremedim.
Yarıyıl bittiğinde not listemde sadece 2 düzgün not vardı: İngilizce ve Temel Tasarım.

İngilizce. Muafiyet sınavını verdim ve 2 yarıyılımı da kurtardım, iyi bir notla.
Temel Tasarım. Bu dersin hocalarının size kötü not vermesi için cidden hiçbir şey yapmamış olmanız lazım. Arada kötü notladıkları ödevler vardıysa da yüksek not alabilmemiz için başka şans veriyorlardı.

Bilgisayar dersi... photoshop ve autocad. Bilgisayar programlarını öğrenmeyi, üzerlerinde uğraşmayı sevdiğimi ve bilgisayarla ilgili neredeyse her şeye ilgili olduğu söylemiş miydim hiç? Bu yüzden bilgisayar dersi almaktan çok mutluydum. Ama bilin ne oldu? Final ödevime 5 verdi. Evet, 100 üzerinden. Bütünleme olmasaydı okulu olduğu gibi bırakıp eve dönmeyi ciddi düşünürdüm.
Kısacası, hoca yaptığım ödevi kopyaladığımı düşünmüş. Yani suçum fazla özenmekti. Hocayla konuşmaya gittiğimde kopyalamadığımı ispatlamaya hazırdım, yanımda projeyi çizerken çekilmiş fotoğrafım falan vardı ama o konuyu umursamadı bile, hatta kopyalamışsın konusunun üstüne bile gitmedi. Tek söylediği "Ben öyle istememiştim." Ödevimiz yaşadığımız evi çizmekti. Bende evimizin planı olduğu için ölçüleri oradan aldım, kolondur falan her şeyi yerli yerinde çizdim, milimine kadar. Ama bizden evimizi kendimizin ölçmesi isteniyormuş. Ve ne gördüysek onu çizebiliriz, yani kolonu nerden gördüm ben...Bunları söylerken hocanın bana karşı tavrını hangi kelimeyle anlatsam bilmiyorum. ukala mı desem? Ama odasından çıkıp arkadaşlarımın yanına döndükten sonra en az bi 20 dakika falan ağlamışımdır herhalde, salya sümük. karşısındaki insana böyle hissettirmek hoşuna mı gidiyor onu da anlayamadım. Resmen beni dinlemek istemedi ve ayrıca bütünleme şansı verdiği için de gözümde bir melek olmayı bekledi.

Neyse böylece BİLGİSAYARdan bütünlemeye girdim. Hoca ne istediğini söyledi, 90 dakika verdi ve ben de 100 aldım.




Ve böylece 1. yarıyıl geride kaldı.

Ara tatilim de yarın bitiyor.
Serserilik günleri sona erdi. Kaldığımız yerden devam ediyoruz. Yarına otobüs biletim var.
2. yarıyıl... korkuyorum.

Geronimo!

Hiç yorum yok: