Salı, Ekim 23, 2012

she falls asleep and all she thinks about is...

Yurtdışına adımını atmamış insan, ben, kıtalararası üniversite okuyorum. Şu bayram tatilini birleştirememek biraz zorladı gibi. Üstüne bir de hastayım biraz... "Nedeğğğğn?!" diye diye geldim işte okuluma pazatesi+salı için. Ders kaçırmaya korkuyorum resmen. Devamsızlıktan da değil (tabi o da var da o kadar önemli değil), korkumun büyük kısmı sonrasında dersin devamını anlayamamak. Lisede ara verdiğim dersi derste öğrenme sistemine geri döndük yani. Dersi dinliyorum, not alıyorum... ohooo... Bakalım, işe yarar inş. ve böyle devam edebilirim.
Hâlâ "eve çıkmak istiyom ben!" kafasındayım ama ödevlerden başımı kaldırıp sızlanmaya vaktim kalmadı neredeyse. Her derste gelen bi' ödev, giden bi' ödev... Bayram tatili iyi gelecek inş. ama çok yayılıp ödevleri son dakikaya bırakmasam bari.

Okul kulüplerinden de fotoğrafçılığa yazılıp ilk dersime de girdim. O andaki mutluluk zirveye yakındı bende sanırım. Hadi bakalım, bol bol çekebilirim inş..

Her ne kadar ertesi günkü dersi 11'de başlayacak bir insan olsam da, 3:00 uyumak için geç bir saat... Yatayım artık.
Yarına da bilet almak lazım. Yer bulmak sorun olmaz inş.

Hiç yorum yok: