Cumartesi, Ekim 13, 2012

ÇizÇizÇiz. (evet, aralıksız.)

Kendim kaşındım. Kusana kadar çizim ödevi yapacağım.


Sadece çizim de değil, değişik değişik ödevlerimiz oluyor. Bu fotoğrafı da bir ödev için çekmiştim. Ödevde kullanmadık ama canım sıkıldığında photoshop'ta uğraşmak için iyi malzeme oldu bana.

Çizim yapmaya yönelik 3 dersimiz var. 1 tanesinde ölçümlerle uğraşıyoruz, diğer ikisi gördüğümüzü çizmeye yönelik şimdilik.
İstediği kadar çizim yapmayı içersin, o iş ödev oldu mu benim için bitiyor. Bir yerden sonra elimdeki kalemi fırlatıp çizdiğim kağıdı da yırtasım geliyor. Hayır, zaten uğraş uğraş zor bitiyor o çizim üstüne yaptığın işten memnun kalmamak çok koyuyor insana.
Bakalım düz çizgi çekmeyi ne zaman başarabileceğim.

İzmit'e alıştım sanırım. Sevmem için zaten Yürüyüş Yolu ve Sekapark yetti. Fotoğraf makinemi evden getirip hafıza kartım dolana kadar çekmem lazım. Çünkü Yeşil! Bir mekanın yeşilliği bana yeter diyorum da inanmıyorlar... Bir sürü kursa kaydoldum dün. Onlar da başlasın, ödevler zaten gümbür gümbür, piyano kursuna da burada bir yere yazıldım. Tek derdim eve çıkmak kaldı!


Bu arada bir de bilgisayar dersinde photoshop öğreniyoruz. Şu ana kadar bilmediğim bir şey göstermedi hoca ama başındayız daha tabi. Geçen haftaki ödevimizdi silüet yapmak. Yapması çok basit ama daha önce yapmak gelmemişti aklıma. İşime yarayacak kadar uzasa şu photoshop dersi... (autocad'e geçeceğiz sonra.)

Hiç yorum yok: