Pazar, Ağustos 19, 2012

Şimdi ben şehir dışında okuyacağım ya...

Babam şimdiden panik olmaya başladı. :) Görüş alanının dışında olmamı istemez hiç. Şimdiyse arabayla yaklaşık 3 saat uzakta olacağım. Aslında kulağa hala İstanbul içinde olacakmışım gibi geliyor di mi? Yok ama o dediğim trafiksiz 3 saat (sanırım... evden Kocaeli'ne gidip gelmedim daha önce.).

Kendime nasıl yurt bulacağım bilmiyorum. İçimi rahatlatan en büyük etkense, liseden (ve aynı zamanda önceki yurdumdan) bir arkadaşımın Kocaeli'nde okuyor olması. Yurtta kalıyor ve şikayeti yok gibi.

Ama ya yurtta yapamazsam? Eve mi çıkacağım? Kiminle? Kim bizi besleyecek? :D Bilmiyorum, bu ihtimal biraz sıkıntılı işler barındırıyor içerisinde ama aynı zamanda şehir dışında okuyacağım diyince insanın zihninde birden beliriveriyor. Ve hayal etmesi cidden güzel geliyor. Ama gerçekçi olursak... orası çöp eve döner ben size söyleyeyim. Aslında düzeni severim, her şeyin yerli yerinde, temiz olmasını ama aynı zamanda inanılmaz derecede üşengeç olabilirim. Ve darmadağınık bir yerde olmaktan duyduğum rahatsızlığı çok güzel bastırabilirim, hatta etkilenmem bile diyebiliriz. Ama yine bir noktaya kadar dayanıp sonra kolları sıvar her şeyi yerli yerine koyarım. Çoğu zamansa yepyeni bir düzen kurarım. Yenilemeyi severim. :) Bir anda hokus pokus olur, 1 hafta sonra da dağınıklığa geri döner oda yani.

Umalım da iyi bir yurt hayatım olsun...inş.

vuu... Dazo gifi.

Yine apartman arasına kaçmış hayta, bodrumda bulduk. Napcaz biz senle?

1 yorum:

"Kirli Suyunda Parıltılar." dedi ki...

Hayırlı olsun. Ben de Kocaeli'den gidiyorum :) Bu sene ne kadar çok kazanan var yahu :)