Perşembe, Ağustos 16, 2012

Doctor, Doctor Who


Bu şarkıyı çok seviyorum. :) Charlie McDonnel hakkında daha önce yazmıştım. O zamandan bu yana youtubedaki videolarının neredeyse hepsini izledim.

Peki şimdi nerden aklıma geldi bu şarkı? Doctor Who'yu adam akıllı baştan izlemeye karar verdim. Whooop whoop! Tabi taaa en başından değil, o kadar hastası değilim, Dokuz'dan itibaren başlıyorum. On ve Onbir'i daha çok seviyorum ama Dokuz'u pek izlememiştim zaten, izleyince onu da severim. Şimdiye kadar cnbc-e'de denk geldikçe falan izliyordum. Bir ara deli gibi tekrar yayınlıyorlardı, o ara düzenli bir sırada izlemiş olabilirim bir süre ama hep aklımda oturup baştan izlemek vardı.


E hadi bakalım, başlıyorum. (belki önce Onbir'i izleyip sonra baştan da alabilirim. Tumblr sağolsun, Doctor Who'ya merakımı öyle bir kabarttı ki.)


2 yorum:

sezgi dedi ki...

onbirden mi başladın harbiden bi şey anlamazsın ki

firefly dedi ki...

sıfırdan başlayıp da onbirin başına oturmadım ya. tennat'ı da baya izlemişliğim vardı. Ama cidden önce 5.sezonu izledim sonra döndüm, öncekileri izledim.
ama bence onbirden başlasaydım da anlaşılmayacak bi şey yok. arada bir kaç göndermeyi farkedemezsin o kadar. onbirle başka hikayelerle başladılar sonuçta..