Pazar, Temmuz 01, 2012

yine başladık.

Canım sıkıldığında etrafımdaki şeyleri değiştiririm ben.
Kitaplığımı ya da masamın üzerini tekrar düzenlerim. Dolabımın düzenini değiştiririm. Aslında en güzeli, odamın şeklini değiştiririm! Maalesef şu anda buna heveslenmedim. (Zira bu sıcakta öyle bir şeyle uğraşmak deli ediyor insanı. Ama yapmadığım şey değil tabi, oradan biliyorum.)
Bugünkü değişiklik olarak da yine blogumun temasıyla uğraşmaya başlıyorum.

Bir süredir şöyle gözükmekteydi...

Bu temayı bu fotoğrafı kullanmak istediğim için düzenlemiştim...

Biraz evirip çevirmişim...

Şu anda bir diğer sekmede blogun teması yeni bir düzenlemeyi bekliyor. Bakalım ne çıkacak ortaya?


Bu arada sıcak içeceğin üstüne konan marshmellow ne güzel şeymiş öyle. Yumuşuyor, eriyor, tadı da daha bi' güzel mi oluyor ne... (Denemediyseniz bir deneyin u.u)


*İki saat uğraştan sonra bitti ama karanlık mı oldu bu? Pek içime sinmedi galiba... bir kaç güne tekrar değişebilir.

1 yorum:

girlshygirlguide dedi ki...

:) ben de sıkıldım diyip temaya girişiyorum sonra 4-5 saatimi harcayınca offf niye yaptım diyorum ve bitirmek zorunda kalıyorum ama ben herhalde bir müddet degiştirmem temamı.. odama girişmeyi tercih ederim =P