Pazar, Temmuz 15, 2012

The King 2 Hearts


Ama n'aptınız siz ya?!
Alışmışım laylaylom, romantik-komedi türü Kore dizilerine ben. Fena çarptı bu...
Şimdi spoiler vermeden bi tanıtım yapayım desem... ben hakkında hiç tanıtım okumadan izledim diziyi olayların nasıl gelişeceği falan süpriz oldu, öylesi de hoşuma gitti. Tanıtım işini beceremem gibi. Tamam, hiç kalkışmıyorum. (oh, kafa rahat!)
Öncelikle aşk üçgeni (dörtgeni/beşgeni...) olmayan bir Kore dizisi görmek ilginç oldu. (iyi anlamda. kızı kapamayan iyi çocuklara çok üzülüyom ben ya.) Biri Kuzey diğeri Güney Koreli. Arada kraliyet olaylarıyla, siyasi olaylarla, askeri aksiyon falan... Kuzey-Güney Kore ilişkisi, güven faktörü... Güzel bir dizi olmuş. Ben sevdim. Ama izleyip sıkılan da çıkabilir, demedi demeyin. :)

Gidişatı eğelenceliydi. Sonra bir ciddiye bindi. Sonra bana bi kriz yaşattılar... (ağla ağla bittim ya. belki kendimi fazla kaptırmış da olabirim ama...)


Oy, bu ikisi! Ömrümü yediler!

16. bölüm ve sonrasında yaptılar bana n'aptılarsa. Dün sabah bitirmiştim diziyi, çıkamadım hala etkisinden. Aklıma geldikçe gözlerim doluyor, böyle bi tuhaf oluyorum. En son Aşk Tesadüfleri Sever'i izledikten sonra böyle olmuştum heralde. Hele 19. bölümde artık "ne kadar absürd kaçacağı umrumda değil şaka diyin lağğğnn!" diye çığırıyordum içten içe.

Öyle yani. Başlarda eğlenir sonra ağlarsınız. Bence izlemelik. (her ne kadar bazen aşırı etkilensem de seviyorum beni ağlatan dizileri.)

Bu dizideki kötü karakterlerden burada hiç bahsetmek istemiyorum. Bi kaşık suda boğmalık hepsi. Kötü adamlar cidden kötü adam yani.

Oyunculukları iyiydi. O yönden de sevdim diziyi.

 Ooo! Hyun Bin!
 Kim Hang Ah'ı oynayan Ha Ji Won'u zaten Secret Garden'dan da seviyordum.
(diziyi izlerken aklıma gelmişti bir kaç kere bu ikisine aynı yaşta -30- diyorlar ama oğlan küçük gösteriyor sanki diye. Biraz önce ona baktım. Ha Ji won 34, Lee Seung Gi 25 yaşındaymış. Bu kadar da beklemiyordum hani...)


Lee Jae Ha'yı canlandıran vatandaşı da sevdim, Lee Seung Gi. (Ondan sebep My Girlfriend is a Gumiho'yu izlemeyi öne aldım. Sadece ondan sebep de değil aslında, herkes sevmiş merak ettim diziyi.)


Lee Jae Kang nasıl sevimli bir kraldır öyle :3


Lee Jae Shin ve Eun Shi Kyung'a girmeyeyim, yine zırlamaya başlayacağım yoksa...

WOC'ye katılan diğer Kuzey Kore subayları da alemdi. Girls' Generation... hiç sormayın.


Hafif spoiler'lı not: Ben dizilerde bu kadar karakter kaybına alışkın değilim ya. Ağır geldi bünyeye...

2 yorum:

JG dedi ki...

Çok istiyorum ben de Kore dizisi izlemek ama bi' türlü Amerikan ve İngiliz dizilerinden onlara sıra gelmiyor. Kıskandım:(

firefly dedi ki...

Sınavlar biter bitmez direk Kore dizilerinden başladım ben. Bu sefer de bunlardan Amerikan yapımlara sıra gelmiyor...