Pazar, Temmuz 01, 2012

Für Elise.



Piyano kursumun konser günü geldi, çattı. Geçen sene gitmemiştim kursa. Yani en son 2 sene önce sahnede piyano çalmıştım. Üstelik şimdi bir de çalacağım parçaya tam olarak hazır olmadığımı hissediyordum. Bu yüzden de tedirginlik, heyecen, karın ağrısı... Ama neyse, geldi geçti çok şükür.
Veeee güzel geçti. Tabi ki hatasız çalamadım ama çaktırmadan toparlamaya çalıştım onları da.
Piyano hocamın söylediği tek şey biraz yavaş çaldığım oldu ve tanımadığım biri de konserden sonra beni görünce çok güzel çaldığımı söyledi. *bir süreliğine bulutların üstünde*
İzlemeye annem, babam, en yakın arkadaşım ve onun annesi geldi. Hepsi de beğendiler ve tabi ki yine mutlu ben. :)

Çaldığım parça: L.V.Beethoven - Für Elise.
Bilinen adı: Hani şu tenefüs zillerinde çalan müzik var ya, o.

Eğer videoya çekebilirsem eklerim buraya. Ama siz bu parçanın tamamını dinleyin bir kere. Tenefüs zilinde çalandan fazlası var. Baya da duygusaldır. Beethoven Elise için yazmış sonuçta...

Bu arada geçen gün ehliyet sınavınada çalışamadım pek. hadi o klasik cümleyi kuruyorum: "Sanırım motordan kalıcam."

Hiç yorum yok: