Pazar, Temmuz 08, 2012

Fotoğrafçı tripleri.

Arada öyle fotoğrafçıymışım gibi triplere girerim falan... (ama değilim yani, belirteyim de :D)
Fotoğraf çekmeyi sevmişimdir hep. Yan ürün olarak da photoshopla uğraşmayı severim. Bizim eve alınan fotoğraf makinelerinde (topu topu 2 tane aldık şu zamana kadar zaten) yalvarmalarımın payı vardır. İlk kullandığım fotoğraf makinesi 5 megapiksel'lik bir casio'ydu. Ben 7. sınıftayken yani... 2006'da almıştık sanırım. Şu anda kullandığımız Nikon'u ise geçen sene aldık. (dijital makineler megapiksellerde devrim yapıp çift haneli sayılara geçerken sabretmenin sonucu oldu bir nevi.)

Bunlar da amatör hobimin meyvelerinden bazıları işte... (arada yazılara ekliyorum ama daha önce hiç sadece fotoğrafları eklemek için yazmamışım.)

pasta yapmayı sevdiğimi de söylemiş miydim? :)

mutfağın geri kalan kısmı batmış olsa da...

bunları annem Ereğli'de bahçeden toplamış, reçel oldular.

bu kolyemi çok seviyorum. kolye ucu çalışan bir köstekli saat. (etsy'den almayı düşünürken bir avm'de karşıma çıktı.)

büyük ihtimalle Jason Mraz'den Lucky'i dinlerken çekmişimdir.

"McFly - She Falls Asleep"
(bu şarkının arkafondaki piyanosunu çok seviyorum.)


deviantArt: firefly05

2 yorum:

Liv Layf dedi ki...

son üç resim oldukça başarılı bence :)

firefly dedi ki...

teşekkür ederim. :)