Çarşamba, Temmuz 11, 2012

Aslında bu yaz...

'Bu yaz yapılacaklar' başlığı altında bir sürü plan biriktirmiştim. Ama tek yaptığım dizi hasretimi gidermek oldu açıkçası. Bir insan bilgisayarını bu kadar özleyebilir mi ya?

*Bir hevesle okuyacağım diye sıraya dizdiğim kitaplar beni bekliyor. (aslında kitap okumaya pek vakit ayırmamamın sebebi heveslendiğim yeni bir kitaba başlamaktansa önce Savaş ve Barış'ı bitireceğim diye inadımın tutması. Aslında bu kitap da pek sıkıcı değil ama bir türlü başına oturup okumuyorum.)

*Ehliyet almak için sınavlar bitmeden önce yazılmıştım kursa. Sınav tarihi makul gelmişti. LYS sınavından 1 hata sonrasıydı. Ama çok az çalışıp girdim sınava. Motordan kalmış olabilirim. Sonuç ne gelecek hiçbir fikrim yok. Bir de direksiyon çalışmam lazım ama çalıştıran yok. imdat!

*Piyano kursuna yıl sonu konserinden sonra ara verdim. Ağustosta devam etmeyi planlıyorum. Şimdilik evde çalışıyorum biraz.

*Güya bir yan flüt ya da gitar kursuna yazılacaktım.

*Yurtdışına çıkmak istiyorum! Ama o kadar hayalini kurduktan sonra hala hayal...

*Daha çok fotoğraf çekmek istiyorum. (Bunun için de biraz evden çıksam iyi olacak.)

*Denenmek için sırada bekleyen bir sürü tatlı/yemek tarifi var. Bir de yaklaşık 2 senedir gitmeyi planladığım kurabiye kursu...

*İstanbulda gezmek istediğim yerler... Gitmek istediğim tiyatrolar/sinemalar...

*Arkadaşlarla buluşma planları...

ve bunların hepsine üşenen ben, oturur dizi izlerim!

Hiç yorum yok: