Pazartesi, Haziran 04, 2012

iç dökmece...

Sakinleş.
Allah'ın izniyle halledeceksin.
Hedef sadece bir adım ötede. Yapılması gerekenler gayet net. Onları yap. Vaktini boşa harcama. Twitterı kontrol etmesen ölmezsin. Sadece 3 hafta... Sonra bilgisayar başında kendinden geçebilirsin. İzlemeyi ertelediğin bütün dizi/film/animeleri izlersin. Daha önce izlediklerini milyon kere daha izlersin. İstediğin gibi kitap/manga okursun. Resim çizersin, müzik dinlersin, fotoğraf çekersin, piyano çalarsın, kediyle oynarsın, gezersin tozarsın...
Ama LÜTFEN şu 3 hafta boyunca bi sahip çık kendine.
Sorumluluklarını bil ve yap. Bir şeyler öğrenmenin cidden çok tatmin edici bir yanı olduğunu biliyorsun. Çalıştır biraz şu taş kafanı. Keyfini yakala.
Yapabilirsin.
Mimar olabilirsin.
Çok az kaldı.

Sınava girecek olan herkese kolay gelsin. Salmayın kendinizi, 3 hafta sonraya saklayın tembellik hakkınızı.
Şimdiden herkese başarılar. :)

6 yorum:

Eternal dedi ki...

Kendini tutmak gerçekten çok önemli... Azıcık bakayım diyorum kendime geldiğimde 3 film bitirmişim... o__O

pofuduk dedi ki...

henüz sınava 2 senem var ama yine de ürkütücü geliyor. umarım hayalindeki gibi olur herşey...

firefly dedi ki...

@eternal. Sanki hayat hikayemi özetledin... Mesela bu yazıyı yazdıktan sonra sınav sonrasına kadar internete girmeyeceğim dedim... Dedim de noldu? Laftan anlıyorum sanki. Ah ahhh...

@pofuduk
2 sene... Küçük kardeşimle yaşıtsın demektir. Nolur baştan planlı ilerle. Aslında konuları ögrenip bitirmek kolay, sonra da ara ara bakar hatırlarsın. Bu kadar basit bir iş temelde yani. Kardeşimi de erkenden çalışmaya başlatmayı düşünüyorum. Ohhh tatildesiniz siz şimdi ya. Git, bulduğun bütün kurslara yazıl, sosyal aktivitelere falan katıl. Ahh liseyi özledim azıcık.

pofuduk dedi ki...

bende öyle düşünüptekrar keman kursuna başladım ama yine de 9 10 konularını tekrar etmem gerektiğini düşünüyorum artık birkaçgün sonra başlıcam çalışmaya. arkadşımla beraber plan yaptık ama ben pek uyamadım. salı günü başlıcaktık ama ben biraz kaytardım galiba:D korkudan aramadım onuda:P kızıyo sonra:D

firefly dedi ki...

Ahh o planlar :D
Plan yapmaya bayılırım ama hiç uygulayamamışımdır şu güne kadar. Umarım sen yapabilirsin :)
Ayrıca... Keman *.* (çok iyi etmişsin)

pofuduk dedi ki...

evet galiba tüm insanlık bu dertle başetmeye çalışıyo:D ve keman... benim yaklaşık 10 yıldır aşıkm ;D