Cuma, Haziran 22, 2012

Bitti, bitiyor...

Son 2 gün... Sonra ne olmuş ne bitmişse geçmiş ola.
Fen çalışmanın kabus gibi olduğunu düşünen tek insan değilimdir heralde değil mi? Ama yine de bırakmış değilim, şükür.
Geçen sene şu günlerde bunalımlara, depresyonlara girip çıkıp (sanırım içgüdüsel bir kendini soyutlama teşebbüsü olarak) 7/24 dizi izliyordum. Sanki her şey zaten bitmişti çoktan.
Ama bu sefer hala kimya çalışabildiğim için, geometri sınavından önce çırpına çırpına o analitik formüllerini ezberlediğim için daha iyi hissediyorum kendimi. (o formüllerin çoğu sınavda çıkmasa da...)

Sınavdan sonra hemen okunmaya başlanmak üzere birbirinden alakasız 6 kitabı koydum masamın üstüne. Bakalım okuma hevesimi çalışma döneminde içime ata ata n'olmuş... Kaç günde bitecek hepsi merak ediyorum. :)

Ama tabi bu çalışma dönemini geçen seneki hatalarımın hiçbirini tekrarlamadan geçirdiğimi söyleyemem. Naparsın, can çıkar huy çıkmaz. Arada bir kaç kitap okumuş, YGSden sonra Fringe izlemeye başlayıp günceline yetişmiş, televizyon başında mal mal yatmış olabilirim.
Pişman değilim diyemem ama karşı koyamadım işte. Hatta bu pişmanlıklardan baya korkuyorum.
Olan oldu işte. Bitiyor...

2 yorum:

pofuduk dedi ki...

o zaman şimdiden geçmişolsun diyelim mi?

firefly dedi ki...

Ohh, bitti çok şükür. Sağol :)