Perşembe, Mayıs 24, 2012

Ha gayret!

The end is where you hope you'd never say "I could have done it better".
(son; "daha iyisini yapabilirdim" dememeyi umduğun noktadır.)

McFly'ın şarkı sözlerinden alıntı yapmayı çok seviyorum. Hadi ya, belli oluyor mu? :)

Sınav macerasında son ataklardayız yine... Şu durumda ne yaparsam onu kazanacağım.
Tabi ki deli gibi korkuyorum! Bilmediklerim dünyalar kadarmış gibi. Bildiğim her sorudaysa bir dikkat hatası çıkacak sanki. Bu olayın sonu yok yani. Sonsuz bir panik. İnsan bu tip zamanlarda daha çok hissediyor sanki, elinde olmayan şeyler için duaya ihtiyaç duyuyor. Mümkün kılabilecek olandan istiyor... "Allah'ın izniyle olacak, inşallah."

Bir senemi öğrenci olmakla olmamak arasında geçirmiş olmak ilginç bir deneyimdi. (yalnızca pasomun öğrenci değil de normal basması koydu ya.) Bana kattığı çok şey de oldu bu senenin. Zaten bir senemi böyle geçirmeye kendim kaşınmıştım ama pek de bir pişmanlık hissetmiyorum. (he, sınav sonuçları bi kötü gelse ne hissederim bilmiyorum ama... Allah korusun...)

Yatıp uyumam, yeni güne çok güzel başlamam lazım şimdi!

(the amazing spiderman'in 4dk'lık fragmanını gören var mı? *-* Al işte deli gibi seveceğimden emin olduğum bir filmin daha bekleyişine girdim...)

Hiç yorum yok: