Pazartesi, Nisan 23, 2012

74. Açlık Oyunları Başlasın!



 Şöyle bir sayacım vardı benim. 23 Mart günü sıfırlandı bu sayaç. Teee ne zamandır geri sayım yapıyordu yani. Ve sonunda beklenen vakit geldi ve Açlık Oyunları'nın filmi vizyona girdi. (Yazar, burada 1 ay öncesini kastediyor...)

tumblr
grafik: murphey

Hakkında bir şeyler yazamamış olsam da gittim filme. Açıkçası pek memnun kalmadım. Kitapları okumamış bir insanın filmden ne anladığını çok merak ediyorum. Filmi kitabı okuyan kitleye güvenerek çıkarmışlar sanki. Her şey kopuk kopuk. Hiç bir olayın derinliği yok. Tamam, kabul, kitap çok olaylı, hepsini derinlemesine işleyemezsin. Ama en azından birini seç ve odaklan di mi? Arenada yaşanan olayların duygusal boyutlarının yansıtılmasını bekledim ben hep. Belki ikinci filmde buna ağırlık verebilirler, bilemiyorum... Ama sonuç olarak;
Kitabın tadını vermiyor o film!

Oyuncularla bir derdim yok ama. Onlar olabildiğince iyi oynamışlar bence. Kostümler, dekorlar, efektler falan da iyi hazırlanmış. Ama geneline bakınca hoşuma gitmedi işte.
Ya da başından beklentilerimi yüksek tutmuşum.

Küçük bir itiraf: Katniss'i sevmiyorum. Yani nefret etmiyorum da bir türlü sevemedim ben bu karakteri işte... Baş karakteri sevmeden seriyi bu kadar çok sevebilmemin nasıl mümkün olduğunu bilmiyorum ama öyle işte. Favori karakterlerim: Peeta, Rue ve Finnick.

Biraz fazla mı olumsuz konuştum acaba film hakkında? Amaaaan... Kitabı okuyun, kitabı. u.u

8 yorum:

What's Next dedi ki...

ben de kitaplarını büyük bir heyecanla okudum ama itiraf edeyim daha gitmedim filme :D yalnız sana kesinlikle katılıyorum ben de katniss'i sevmiyorum! kesinlikle gale en sevdiğim karakter :)

edankb.blogspot.com
bana da beklerim seni, sevgiler..

YGS-LYS Mağduru dedi ki...

Bende okudum çok beğendim ayrıca bende Katniss i sevmiyorum Peeta Gale derken sinir oldum filme gidenlerin hiç biri beğenmemiş neredeyse :)

firefly dedi ki...

vay be... Ben de Katniss'ten hoşlanmayarak sivrilik yaptığımı düşünüyordum. Sıradışı bir durum değilmiş demek. :)

What's Next
Gale'i biraz daha fazla anlatsaydı belki daha çok sevebilirdim ama özellikle de son kitapta Peeta beni mahvetti... O yüzden TeamPeeta diyorum :P

zevkle ziyaret ederim, teşekkürler :)

YGS-LYS Mağduru
evet, genel görüş filme uyarlanırken güzelliği harcanan kitaplar kategorisine bir yenisinin daha eklendiği yönünde. :D

Mrs Mellark dedi ki...

Ah, Team Peeta olmana o kadar sevindim ki anlatamamm! Kesinlikle benim de en sevdigim karakter Peeta <3 Finnick'e de bayılıyorum :3 Katniss'i ben de bir türlü sevemesem de Peeta/Katniss favori ciftim. Bu arada blogunu yıllar yılı takip eden bir vatandas olaraktan ilk defa yorum atıyorum, kendimi kötü hissettim T_T

firefly dedi ki...

Kusura bakma biraz geç gördüm yorumu ama mağlum sınavlarım yaklaştı ^^"

Aslında ilk kez yorum attığın için hiç canını sıkma şayet tanıdığım bir kaç arkadaş dışında blogumu cidden uzun süreli okuyan birinin olmasına şaşırdım/sevindim :)

Mrs Mellark dedi ki...

Yok hiç önemli degil :) Aslında seninle bayadır konuşmak istiyodum,baya birsey hakkında, su bloguna yazdıkların falan.Sınav konusuna gelince,nasıl hissettiğini iyi biliyorum, bu sene benimde sınav senem.Bir nevi bloga yazdıklarında kendimi buluyorum, sınav hakkında olsun, piyano vs. gibi ilgi alanıma giren seyler olsun.. Dedigim gibi seni kendime yakın buluyorum su sınav hakkında, etrafımdaki herkes harıl harıl ders calısırken bende mi sorun var falan diye dusunuyordum aslında. Ama blogun bana cok yardımcı oldu. Cok uzattım sanırım, baya da sacmaladım.Yani uzun lafın kısası seninle dertlesmek istiyodum ama benim gibi yarı manyak biriyle sohbet etmek ister miydin emin degildim diyelim :) Hunger Games'le ilgili yazmasan hic yorum atarmıydım bilmiyorum o yuzden iyi oldu aslında. Su an sınava hazırlandıgını biliyorum o yuzden seni mesgul etmek istemem ama buna cevap yazarsan cok sevinirim, gec olması problem degil :) Bu blogdan ozel mesaj gonderme butonu falan var mı bu arada?

firefly dedi ki...

Maalesef özel mesaj butonu yok burada ama twitterdan eklersen atabilirsin 'FireflyLand' olarak kayıtlıyım :) sohbet etmeyi de çok isterim :))
İnan bana sınava sıkıntısız hazırlanan yok. O harıl harıl çalışanlara ne kaar imrendiğimi bilemezsin. Ama onlardan da göründüğü kadar çalışan sayısı çok fazla değildir genelde... (istemsiz olarak uzmanlık geliştirdiğim konu... Ahhh sınav, ah...)

Mrs Mellark dedi ki...

Ahaha aynen : D Twitter im yok ama acarim hemen bitane, ordan yollarim, arigatou gozaimas :)