Cumartesi, Nisan 07, 2012

02:07

Vakti gecenin bi körü ettim yine bilgisayar başında.
Uzun zamandır bilgisayarımı kurup, açmadığım için bir kere kurdum mu acısını çıkarttım dolayısıyla.
Ama son bir kaç saatini yaşıyor maalesef. Tekrar parçalara ayrılıp, masadan inecek.
Ama hazır bilgisayarı açmışken mantığıyla yola çıkınca, yeni tema yaptım. Yine Piyano'lu.
Şu tema ayarlama işinde geçirdiğim süreye acıdım şimdi. Nasıl kafayı yiyip, dalıyorsam bu işe...
Tabi yine ortaya öyle ahım şahım bir şey çıkmadı ama şu arkaplan yaptığım fotoğrafı kullanmak istiyordum bir şekilde.



Ygs geldi, geçti. Öyle ya da böyle. Geçti işte. Yerli yersiz pişmanlıklara geçmiş ola. Lys'ye bakacağız artık.

Aslında bugün, uzun zamandan sonra şöyle rahatça bir şeyler yazarım diyordum. Ama bu planı yaparken aklımda saatlerce temayla uğraşmak yoktu tabi. Belki bu yazmaya üşenmemin bahanesi de olabilir, bilemiyorum.
Ancak, yine başka bahara kaldı bu heves...

Hiç yorum yok: