Perşembe, Ocak 19, 2012

ondokuz.

19... Ben daha 18'e yeni alışmıştım ya. Hangi ara geçti 1 yıl daha? Çok mu boş geçirdim geçen yılı acaba?
Böyle insan yılbaşlarında, doğum günlerinde falan dönüp geriye bakar ya, 'naptım ben bütün yıl?' diye. Bu soruya cevaben benim zihnimde pek fazla bir şey canlanmıyor. :/ (hafızam mı zayıf acaba?)
Neyse bundan sonra daha çok fotoğraf çekip senelik albüm falan yapmaya çalışabilirim. Demin geldi aklıma bu:D. Aslında bunun için *instagramı falan da kullanabilirim belki. *fotoğraflara filtre uygulayıp sonra da kullanıcı adın altında yayımlayabildiğin bi app. genelde iphone için. (hayır iphone'um yok, ipod'um var.) instagram kullanan varsa kullanıcı adım: fireflyland

Gerçi ben basılmış fotoğrafları daha çok seviyorum. Dijital ortamda görmektense... veee artık bir Polaroid'im var *-* Aslında babamın bunu gereksiz bulup almayacağını düşünüyordum ama, annelerin ikna faktörü var ortada :D
Makina yaklaşık 280 lira. Ne hoş değil mi? Ama tabi bir yerden patlak verecek. 10'luk filmi 35 lira! Türkiye'de tek distribütörü var anladığım kadarıyla ve onlar da bu fiyata satıyorlar işte.
Ve babamın süper doğum günü hediyesi: polaroid için e-Bay'den film almama izin verdi. e-Bay'de 100'lük filmi 75 dolara satılıyor.


Bu kış ev halim böyle. Hatta kıştan önce başladı ve büyük ihtimalle kıştan sonra da bir süre devam edecek. Bu ev botlarını çok sevdim ben. Evde pek terlik giyme alışkanlığım yoktur, kalın çorap giyerim onun yerine ama her zaman sıcak tutmuyor onlar da işte. Bunlarla sıcacık oluyor. (iyice de reklam metnine döndü yazı o.o)

evet, yine 'ne yazsam ki ben şimdi?' diye düşünürken daldan dala atlayıp saçmaladım bir şeyler...
Allah'ım! Saat 3! Benim yarın dershanem var ya. Hem de ek dersli T_T 
oooooooohh!

McFly'dan bahsetmek istiyorum, çok biriktirdim. Bi başlayınca nasıl bitiricem korkusundan yazamıyorum ama. Hele şu 15 tatil de bi geçsin de... Oyyy oy çok istiyorummmm.

Bu arada ben 1000 parçalık puzzle yaptım *-*
Başına oturunca bağımlılık yapıyor. 3 günde bitti. Ben de şaşırdım o.ô

Aslında puzzle'a başlama nedenim kendimi bilgisayardan uzak tutmaktı. Bilgisayar açmak yerine hep puzzle'ın başına koştum. Ama başına bi geçince kalkamadım. Ve işe yaradı. :D Puzzle bittikten sonra da bilgisayar açmadım. Yani bi süre...

Hadi ben kaçtım.
Limonlu Popkek yiyin dostlar ♥

Hiç yorum yok: