Perşembe, Ocak 26, 2012

iş mi? güç mü? ders mi?

Tamam, hep şu ders çalışamama psikolojisiyle yazıyorum buraya. Ama aslında bambaşka şeyler yazmak amacıyla açıyorum genelde. Ve bu durumlarda ya üşenip geri kapatıyorum ya da vicdanıma yenilip sonra da vicdanımın sesinden duyduklarımı aktarıyorum. Hala büyüyemedim! Çalışmam gereken zamanda çalışmıyorum. Yapmam gereken şeyleri yapılması gereken zamanda yapmıyorum. Ama şte ders başında özellikle oturamıyorum.
Hadi oturdum diyelim. Sonuç:
kendime not: fotoğraf makinesini ders çalışma ortamından uzak tut.

Dikkatimin çözdüğüm soru yerine etrafımdaki herhangi bir şeye kaymasını nasıl engelleyeceğimi bilmiyorum...
Aslında yine farklı bir şeyler yazmak için oturmuştum bilgisayarın başına. Ama sanırım şu anda o yazının hazırlık aşamasına girmek istemiyorum.
Bir kaç tane konu var aklımda ama erteleyip duruyorum. Hmm... acaba listeleme yöntemine gidersem halleder miyim bu işi merak ediyorum. Denemekten zarar gelmez heralde.
-kardeşlerimle beraber elektrik kesintisine maruz kaldığımızda evde neler olduğundan küçük bir örnek.
-Carrie Hope Fletcher hakkında.
-benim gözümden McFly.
tamam, bu maddeler saçma göründü ama şimdiden o yazılara başlık bulmaya çalışmak istemiyorum. Başlık koymak zaten her yeni yazıyla ortaya çıkan olmazsa olmaz sorun. Her seferinde tek başlık düşünmek yeter.
Bi de farkettim ki daha önce de konuyu uzatmamak için sonra bahsederim diye geçiştirdiğim şeyler var önceki yazılarda. Bir ara da onları iyice bir toparlayacağım. Anlaşılan boş kaldığım bir ara bulursam, konu sıkıntısı yaşamayacağım...
Bir şeyleri bitirmek iyi gelir umarım.

Hiç yorum yok: