Salı, Aralık 27, 2011

HYD - Blue Mind

Uzun zamandır piyano videosu koymadım. Yani içime dert olduğundan değil de koyasım geldi. Tabi bir yanda ödevler beklerken piyanoya kaçmam hiiiiiiç sorun değil.
Bu işi hallettikten sonra derse oturacağım diye söz verdim kendime.
Kaç kere hata yapıp baştan çaldığımı saymadım ama tek haneli bir sayı olmadığını tahmin ediyorum. Neyse en hatasızı buydu sanırım. 2 yerinde hata var, onları da kırptım. Profesyonelce değil tabi, o yüzden hemen fark edersiniz zaten. (oralar da normalde hata yapmadığım yerlerdi ama, hep öyle olur ya işte...)
Şu kamera açısını ayarlamak cidden işkence gibi. CDlerimi üst üste yığdım, basamak yaptım, eğimini falan ayarladım. Bi de her seferinde iki büklüm kontrol ettim, oldu mu diye. Yine de biraz yamuk oldu ama elimden bu kadar geldi işte.
Neyse daha fazla uzatırsam ders çalışmaya vakit kalmayacak.

Çaldığım parça: Hana Yori Dango'dan "Blue Mind"




İyi çaldığımı falan iddia etmedim hiç... :D

3 yorum:

JG dedi ki...

Şu an ağlayabilirim. 1,5 yıldır YGS-LYS derdi yüzünden tuşlarına bile dokunamıyorum da piyanomun T.T

Ayrıca, gayet iyi çalıyorsun. Hatalar hep olur, boşver^^ Ha, bir de ellerin çok güzelmiş:D

JG dedi ki...

hey iyi ki doğdun!:)

firefly dedi ki...

teşekkür ederim *-* (her iki mesaj için de :))

ben de geçen sene ara vermiştim ama bu sene nasılsa okulda yok, haftada 1 saat kurs en azından kafamı dağıtır dedim.
iyi mi çalıyorum? *o* bunu için ayrıca teşekkür ederim :3

umarım en kısa zamanda hasretini giderirsin piyanoyla...