Perşembe, Aralık 22, 2011

karmakarışık.

Yok, Karmakarışık adlı filmden bahsetmeyeceğim. (ama güzel animasyondu, vakti olan izlesin bence. Hatta vakit ayırıp da izlenebilir...)
Kafam karışık da biraz ondan başlık. (bi de her zamanki gibi aklıma doğru düzgün başlık gelmediğinden...)
Aslında belli bir konuda da karışık değil kafam. Neden karıştığını da bilmiyorum. Benden habersiz işler çeviriyor...

Bu fotoğrafı çekeli 1 ay falan olmuştur heralde... Editleyince daha güzel göründü, ekleyeyim dedim. Saçma sapan bir bunalım halindeydim, kareli defter sayfası üstüne siyah kalın uçlu stabiloyla şarkı sözleri yazmıştım öylesine işte. Sonra yırttım böyle, değişiklik olsun dedim yapıştırdım falan. Bi amacı yoktu yani. Photoshopla da yazıları siyah üstüne beyaz yapınca fena olmadı sanki...

Test çözmekten fazlasıyla sıkıldığım için en azından beni deslere bağlayacak bir şeylerle uğraşayım dedim. Bu yüzden bu ara sürekli formüller falan yazıyorum renkli kalemlerle,şekilli mekilli. En azından konu çalışmış oluyorum. Masamın her tarafında bir şeyler asılı. Aslında görüntüsü de hoşuma gidiyor. Ders çalışıyormuş gibi hissetmek de cabası :P.

YGS, 1 Nisan'da. (Aklından geçirdiğin o espriden hemen kurtul!)
Az kaldı yine. Tam bir sayısal kafa olarak, sınavların sosyal konuları hiç ilgimi çekmiyor ve bu eksiğimi kapatmam lazım. Ama biraz daha geciktireceğim bunu sanırım. (olabildiğince uzak bir tarihe atıyorum bu işi hep...)
Neyse ben gidip fizik çalışacağım.
Belki biraz da 'hayatımızda kimya'.
(bu fen konularını ne yaptılar böyle ya...)

Ah, son bir şey.
Bu aralar "One Direction" dinlemeye başladım. Sırf McFly'daki Tom'un onlara yazdığı şarkıyı merak ettiğim için bakmıştım. Şarkının adı "I Want". Ve dinlediğim anda yüzümde bir gülümsemeyle 'evet, bu tam Tom'un elinden çıkma' diye düşündüm :).
Ama daha çok sevdiğim şarkıları: "One Thing" ve "Gotta Be You"
Albümleri daha yeni. Genel olarak sevdim.

"One Thing"in akustik versiyonu. Dinleyin bence. :)

Hiç yorum yok: