Perşembe, Kasım 24, 2011

x=v.t

Dersin başına zaten zor oturuyorum, yetmezmiş gibi oturduğumda da başında duramıyorum. Sürekli sağa sola bakınıp ilgimi dağıtacak en ufak bir şey arıyorum sanki. Mutfağa gidip su alıyorum ya da atıştıracak bir şeyler bakınıyorum (he bir de bu var tabi her ders çalışmaya oturduğumda bi açlık krizi baş gösteriyor), müzik açıyorum, bi klibi izleyesim geliyor, piyanoda bir şeyi nasıl çalarım diye merakım tutuyor, dinlediğim parçanın notalarını ararken buluyorum kendimi, kitap okumak istiyor canım bir yandan, odam dağnıksa -ki genelde öyledir- etrafı toplayacağım tutuyor, twittera/facebooka bakasım geliyor, salondan gelen televizyonun sesini dinlemeye başlıyorum, saçlarımla oynuyorum... Hiçbir şey bulamadım mı? Mal mal duvara bakıyorum.
Anlatırken bile içim sıkıldı ya, bu ne böyle. Evet, bu iç sıkıntımı gidermek için şimdi cevşen okuyacağım, hayırlısıyla şu sınav senesini (bir kez daha) atlatsak!
Alınan yol eşittir hız çarpı zaman.
Ne kadar zamanım olduğu belli.
Ne kadar yol alabileceğim hızıma bağlı.
Ama ben hala durgun halimden sıyrılıp sabit ivmeyle hızlanmaya başlayamadım!
Sayısalım ve kafayı yedim. (en favori özelliklerim olmasalar da durum bu yani...)
Bitmiyor bu ödevlerrrrrrr!

Hiç yorum yok: