Pazar, Ekim 02, 2011

3 gün.

Benim hafta sonum 3 gün sürüyor. En azından bir süreliğine böyle olacak. Dershaneda haftada 4 gün ders var. Yani bu süre boyunca benim için pazartesi sendromu geçersiz olacak. Merhaba, salı sendromu!
Salı gününe ödevim var. Dün arkadaşımlaydım. Sınav sonrası tur yaptığımız arkadaş. Yine bol yürüyüşlü bir buluşma oldu. Eve geldikten sonra ödevlere pek vakit ayıramadım dolayısıyla, belim ağrıyordu biraz. Bugün de baya geç uyandım. Dershaneden önceki uyku düzenime döneceğim diye ödüm kopuyor. Ama en azından uyandığımda ağrılarım gitmişti. :)
Çok güzel bir gölete gittik.




Bu alttaki fotoğrafı çekerken de, photoshopta düzenlerken de, buraya eklerken de kendimi megaloman bir ergen gibi hissettim. Ama düzenlediğim hali hoşuma gitti, eklemek istedim. Üzerindeki tırtıklı doku efekti hoşuma gitti. Yeni bir şeyler denerken keşfettim onu.


Bir de bu aralar kafama takıldı, renkli lens denemek istiyorum. Göz rengimi seviyorum ama mavi ya da griyken nasıl duracak çok merak ediyorum. Tabi cesaret edebilirsem...

Tamam, ben ödevlerime dönüyorum.

5 yorum:

Erifu. dedi ki...

höeh be, bloguna ulaşamıyordum, ulaştım en sonunda!

3 gün tatil ha? pazartesi sendromu yaşamadığım bir dünya hayal ediyorum. çok mu şey istiyorum?

geçmiş olsun diyeceğim ama okuduğum kadarıyla geçmiş zaten :D olsun, geçmiş olsun.

ve, ve, ve. o fotoğraflar ne? ben de bundan bahsediyordum işte, kıskanıyorum! imreniyorum! bi ara bu işin püf noktalarını anlat, fotoğraf makinem olduğunda uygulamak istiyorum :D

o gözler sana mı ait? sana aitse onlar nasıl gözler? *-*

blogu şöyle bir gezdim ve fotoşok yeteneğinden de hiçbir şey kaybetmediğini gördüm, meaşallah :3

ve son olarak, blogun temasını değiştirmişsin, sağ taraftaki piyano tuşları çok güzel olmuş :3 hayırlı olsun.

-o geri sayım olayını görünce "ahah" diye güldüm, fanlık, bağlılık böyle bir şey!

çok konuşmuşum, sevgilerim ve saygılarımla :3

firefly dedi ki...

*yorumu ağzı kulaklarında bir kaç kere okur*

bir yerde problem mi var acaba o.o? en kısa zamanda kısa ve akılda kalıcı bir blog adı seçmem lazım sanırım. (insanların link bulmadan ulaşamayacağı adrese sahip olmak~ u.u)

erken sevinmişim. adı değişmiş sadece sendromun. şimdi salı sendromu (wuu geleneklere biraz aykırı ama :D)
yarına olan ödevlerim hala bitmedi~

teşekkür ederim canım, geçti çok şükür :)

püf nokta? bir bilsem! aynı yerin milyon tane fotoğrafını çekip eve gelince bilgisayarda ayıklıyorum. Beğenmene çok sevindim *-*
Sen de bir an önce eline bir makine geçirsen de senin çektiklerine de baksak *-*

^^" öhm... evet, bana ait... teşekkür ederim *iltifatlara karşılık vermeyi beceremeyen insan modeli*

gerçekten mi *-* sen de arada yüzüne baksan PSnin... özledik.

teşekkür ederim ^^ o piyano tuşları ne zamandır benim temamı düzenleyip onları da arkaplana almamı bekliyorlardı :D

fangörl'ler anlar :3

JG dedi ki...

Meraba.
Gitgide kader ortağımmışsın gibi hissetmeye başladım nedense ahah:D
Haftasonunun 3 gün olması cidden süper oluyor da sonraki 4 gün (...)
Ve ben bloguna hâlâ ulaşamıyorum:/
Buraya girebilmek için google'a firefly blogspot yazıyorum her defasında. Trafik kaynaklarında falan görürsen, bil ki benim o ahaha:D
Bu arada gölet cidden mükemmel görünüyor*-* gözlerin de*-*
Ha, unutmadan senden bir ricam olacak. Venüs'e sonunda üyelik açılmış ve ben de üye olabildim ama imzandaki gif'i kaldırmışsın sanırım -ya da denk gelemedim-, nickini de unuttum u.u" benimki peresoso, tanışma başlıklarında bulabilirsin zaten beni. sitede seni tanımam için öm atabilir misin diyecektim? cümleleri pek düzgün kuramadım ama sanırım isteğimi anlatabildim^^"
her neyse, görüşürüz^^

firefly dedi ki...

anlaşılan bi terslik var blogla ilgili ama, sorunun ne olduğunu bulabilecek bilgim de yok ki ya... nedendir ki acaba? o.ô
o 4 gün... erken kalkmak ömrümü yiyormuş gibi hissediyorum ya. Nasıl bir tembellik potansiyeline sahibim ya. Yok benim kesin mimar olmam lazım, memur falan olamam, baksana şu hale :D
teşekkür ederim :)
tanışma başlığına mesaj bıraktım, "hotaru-chan" olarak. sitede benzer nickli insanlar olsa da beni karıştırmazsın sanırım, kendimi belli ettim :D

JG dedi ki...

Ohaa yok artık bu kadarı da fazla:D sen de mi mimar olmak istiyorsun?*-*
Umarım oluruz ikimiz de^^,
mesajını gördüm, çok teşekkür ederim de avatardan da tanıyabilirmişim aslında seni:D daha siteyi çok gezmedim, ondan olabilir. denk gelmemişim demek ki^^