Salı, Haziran 28, 2011

Bu bitti, sıradaki lütfen!


Vakit bu vakit işte. Atlattım sınavları (öyle ya da böyle) attım kendimi dışarıya, kurtuldum beni kemiren o stresten. Kurdum tekrar bilgisayarımı masamın baş köşesine, kuruldum başına :).
3 LYS'ye girdim: Matematik, İngilizce, Fen. (İngilizce öylesineydi, şuanki halimle nasıl geçeceğini merak ettim. Seneye gazeteden çözmeyi düşünüyorum, aradaki farkı görmek için.)
Bence kötü geçti sınavlarım. Ama ne olacağı belli olmaz, hayırlısı için dua edip bıraktım gerisini Rabb'ime.

Eğer düşündüğüm kadar kötü gelirse sonuçlarım seneye tekrar hazırlanmayı düşünüyorum. İstedğim bölüme giremezsem bi anlamı yok başka bölüm yazmanın. Şuanda gözüm hiç yemiyor gibi ama mimarlık olmayacaksa başka bölüm istemiyorum. Fikrimin kolay değişeceğini de sanmıyorum. 5 yaşından beri dilimde mimarlık :D, baba inşaatçı olunca haliyle... Tabi sadece dilime dolandığı için bu kadr ısrar etmezdim. Tam vaktini bilmiyorum ama çok uzun zamandır gönlümdeki meslek de mimarlık. Çalışma şekli, koşulları, alanı... başka meslek bana uymazmış gibi.

Ve sıradaki sınav gelsin lütfen... :D Evet, bu sene sınavlarım bitmek bilmedi. Sırada ehliyet sınavı var. Henüz başvurmadım ama en kısa zamanda gidip halledeceğim o işi de. Bir yandan da biraz tırsmıyorum değil. Şöförlükte genel olarak kadınların erkeklerin gerisinde olduğuna inanan biriyim. Öyle zamanlar olur ki karşıdaki arabaya bakar, kesin kadın şöför, dersin yani. Bir yandan da kendime güveniyorum ama... bakacağız artık, ehliyeti alayım da, alışabilirsem kullanırım, yoksa iett'yle aramız fena değil zaten. :P

Pazar günü sınav çıkışından beri yürüyormuşum gibi hissediyorum. Çıkışta arkadaşımla buluşup istanbul turu attık. Gece geldim eve resmen :D.Allah'tan fazla azar yemedim, sınav çocuğu stresini attı işte bahanesinden faydalandım biraz. Bugün de başka bir arkadaşımla (+annesi ve ablası) cevo'ya gittik. (yani Cevahir AVM) Dünün yorgunluğuyla bugün zaten baya bi geç uyanmıştım. Uyandıktan bi kaç saat sonra arkadaşımı aramıştım, çıkmak için hazırlanıyorlarmış sen de gel dedi, tabi ben sınav zamanı kendini rahatlatmak için sınavdan sonra her gün gezeceğim diye geçiniyordum ya, tamam dedim. Normalde evden çıkacağım zamanlarda bi saat öncesinden falan karar veririm en az. Öyle hadi esti kafama çıkayım dışarı, pek benim işim değil. Ama bu sefer baya hızlıca da hazırlandım, çıkıverdim. Yine bütün gün gez gez, ayaklarım isyan etti. Ama çok eğlendik, değdi. :D
Bu gün de hemen hemen aynı saatte dönmüş oldum eve. Ama başımızda ebeveyn vardı u_u.

Sınav günü yaptığımız geziyi yarın (yani bugünün ilerleyen saatlerinde) anlatırım artık. Bol bol fotoğraf da çektik onları biraz PS'den geçirip koymak istiyorum. Şimdilik sadece bi tane koydum yukarıya, yazıya renk gelsin diye :D.

Sınav çıkışı halimiz: bitti. Bitti! BİTTİİİ!!! :D :D. Hadi geçmiş olsun hepimize.

3 yorum:

michiru dedi ki...

hotaru-chaan sınavların bitmesine sevindim inşallah yeterli puanı alır ve girersin mimarlığa :)
Lysler her ne kadar kötü de geçse insan kendini rahatlamış hissediyor ^-^

firefly dedi ki...

teşekkür ederim michi :)
evet rahatlıyor insan ama pek uzun sürmeyecek gibi sonuçlar gelince, tercih dönemi ayrı stres.

michiru dedi ki...

aynen ^^" çok çabuk açıklanıyor tatilim çok kısa sürcek :)
Hakkımızda hayırlısı *-*