Salı, Eylül 07, 2010

Hata kodu: 002

Bloga ileti göndermeyen şahıs ders çalışıyordu! --> Hata Kodu: 002'in tanımı :D
Okulların açılmasına 2 hafta kaldı ama ben şimdiden resmi olarak bir son sınıf öğrencisi sayılırım. İşte kanıt: Ders çalışıyorum! :D
Gerçi geçtiğimiz iki hafta baya bi çileli ve stresliydi. Dershanede sınıflar seviyeye göre ya, bizim sınfta da sınıf düşme ihtimali olanlar olabilir dediler. Tabii hiç kimse böyle bir olayın başına gelmesini istemez di mi? Ve sonuç: Aşırı strese bağlı olarak sıkıntı ve ders çalışmakta zorlanma! Bu baskı bende hiçbir zaman hırs uyandırmamıştır. Kimde nasıl ve ne şekilde işe yarıyor bilmiyorum ama hocalar çoğunlukla bu yöntemi uyulamaya çalışıyor ve bende ters tepiyor! Aşırı stres olduğumda karşımdaki sorunun kötü sonuçlarından başka birşeye odaklanamıyorum ve olumlu bir şekilde icraata geçemiyorum. Bu huydan kurtulmak bana çok iyi gelebilir sanırım. :D Bu arada sonuç olarak sınav iyi geçti ve sınıf falan düşmedim :D ama kötü yapanlar da düşmedi zaten hocalar konuşup karar almışlar (e, bi zahmet) bir sınava bakarak düşürmeyelim diye. Boşuna stres, sıkıntı yaptırıyolar insana ya!

Neyse karşınızdaki vatandaş HataKodu: 002'yi yaşarken, başka bir felaket de içini boşaltamamasıydı, yani en azından blogcuğuma (çevremdeki herkes sızlanmalarımdan nasibini aldı tabii :D). Ve bunun sebebi de aynı zamanda Hata Kodu:001'i yaşamasıydı. Ki bu da şu anlama geliyor: Bilgisayarım bozuldu!! Neyse şimdi bebeğimin durumu iyi :D. Resmen bilgisayarım aşırı sıcaklardan nasibini aldı. Ekran kartı yanmış. Normalde bu kadar uzatılarak çözümlenen bi olay değil amaşu şekilde uzatmayı başardım:
1. İlk bozulduğunda kuzu kuzu yerinde bekledi birisi alsında götürsün bilgisayarcıya diye.
2. Gitti geldi, ekran kartını beğenmedim ve geri postaladım.
3. Kardeşimle gönderdiğim için geri postalama süreci baya ertelendi aslında...
4. Performans düşüklüğünden yakınmam Vista'mın Windows 7'yle değişimiyle son buldu ama format atılırken kurtarılmasını söylediğim resimler, müzikler ve videolar maalesef kaynadı gitti. Ancak PsCS3'üm ve yine psye ait arşivlediğim bi kaç ıvır zıvır kurtarıldı. (ki bu olayın sebebi resim-müziklerin kurtarılmasını başta söyledikten sonra ps'yle ilgili olan kısmın altını özellikle çizmem olmuş. Çok şükür dizi-film-anime'lerin yedekleri vardı...)
5. Ancak bilgisayar tamirden döndüğünde asıl gitme sebebi olan ekran kartı değişmemişti ve sadece format yiyip, bi güzel dosyalarımdan olmuştum...
6. Ve sonra tekrar bekleme süreci, tamir süreci ve en sonundaaaa... bebeğim eve döndü *.* çok mutlu oldum. :)

Aslında mutlu olmayı ve "bebeğim"i biraz abarttım sanırım. :D Pc'm yokken biraz daha ders çalışmaya odaklanabildim ve  müzik çalarımla mutluydum da zaten ama yine de bilgisayarın yeri ayrı oluyor tabi. :)


Ah, bu arada tatilimin geri kalan kısmında da Antep'e, Osmaniye'ye gittik. Bi ara fotoğrafları ekleyeceğim inş. :)

Hiç yorum yok: